Folosiți un lichid de răcire special pentru mărcile japoneze și coreene

Aproximativ 20% din mașinile noi din Europa sunt de marcă japoneză sau coreeană. Majoritatea producătorilor de mașini japoneze și coreene prescriu un lichid de răcire special. Compoziția și funcția acestui lichid de răcire sunt în mod explicit diferite de celelalte lichide de răcire și, prin urmare, nu ar trebui să lipsească din atelierul dumneavoastră.

Rezumat

  • În prezent, mai mult de 7 lichide de răcire diferite, recomandate de producătorul de mașini, sunt necesare în atelierul dumneavoastră.
  • Flota auto din Europa este formată din peste 20% din mărcile japoneze și coreene. Pentru multe dintre aceste mașini (atât modelele actuale cât și cele mai vechi) este prescris un lichid de răcire, care trebuie să respecte așa-numitul standard “JIS K 2234-2006 Clasa a 2-a”.
  • Lichidul de răcire MPM 86000CLP este un lichid de răcire hibrid unic, care respectă și chiar depășește acest standard.
  • MPM 86000ALP sau MPM 86000CLP nu ar trebui să lipsească din atelierul dumneavoastră.

/assets/812243b2-3fed-46bf-bb8b-dcbaf66bc5b0.png

Lichid de răcire și antigel MPM, în special pentru mărcile japoneze și coreene de mașini

Mulți producători de mașini japoneze și coreene, inclusiv Honda, Toyota, Mitsubishi, Lexus, Mazda, Subaru și Suzuki, recomandš un lichid de răcire special pentru multe dintre modelele lor. Acest lichid de răcire trebuie să respecte cel puțin standardul japonez al industriei „JIS K 2234-2006 Class 2”. Utilizarea unui alt lichid de răcire poate duce la defecțiuni directe și la deteriorarea sistemului de răcire și indirect la afectarea motorului. Datorită utilizării unui lichid de răcire incorect, pompele de apă sunt epuizate prematur. Mai mult de 60% din defecțiunile pompei de apă sunt rezultatul problemelor cu sigiliul din cauza utilizării unui lichid de răcire greșit. Ceea ce este și mai rău (pentru că nu apare imediat), este formarea coroziunii și a scării în motor! Acest lucru duce la reparații costisitoare și la clienți nemulțumiți. Utilizați întotdeauna lichidul de răcire corect și schimbați-l la timp, pentru a preveni aceste probleme.

Producătorii de mașini japoneze și coreene au propria lor părere privind protecția și performanța optimă prin lichidul de răcire. În opinia lor, este foarte important ca lichidul de răcire „să se potrivească” (compatibilitate) cu materialele utilizate (de obicei diferite metale și materiale de etanșare) în blocul motor și în sistemul de răcire. Aceasta asigură cea mai bună protecție împotriva coroziunii și scurgerilor.

MPM are două produse perfecte, care îndeplinesc cerințele producătorilor de mașini japoneze și coreene pentru lichidul de răcire:

  • Seria MPM 86000ALP (antigel; încă trebuie diluată)
  • Seria MPM 86000CLP (lichid de răcire gata de utilizare; protecție împotriva înghețului până la -37 ° C)

Aceste produse chiar depășesc norma standard „JIS K 2234-2006 Class 2” și standardele internaționale ASTM D3306 și ASTM D6210 și sunt disponibile în containere de 1, 5, 20, 60, 205 și 1000 litri.

Caracteristica specială, bazată pe etilenglicol, lichid de răcire este că este un lichid de răcire hibrid care utilizează tehnologia aditivilor organici în combinație cu un pachet de aditivi fosfat. Acesta este, de asemenea, denumit agent de răcire P-OAT (Phosphated Organic Additive Technology). În cazul în care mulți producători auto de mașini euro prescriu un lichid de răcire care conține silicat (de exemplu, lichide de răcire cu specificațiile G11, G12 ++ și G13), producătorii auto japonezi și coreeni interzic utilizarea silicatului pentru majoritatea modelelor. Noul lichid de răcire MPM MPM 86000CLP este, prin urmare, lipsit de silicați și nu conține alte substanțe nocive sau periculoase, cum ar fi nitriți, borate și amine. Un avantaj suplimentar al lichidului de răcire MPM 86000CLP este că menține sistemul de răcire foarte curat intern și asigură un transfer de căldură superior, care reduce riscul de supraîncălzire.

Lichidul de răcire MPM 86000CLP este biodegradabil, dar, la fel ca toate celelalte lichide de răcire pe bază de etilenglicol, este foarte dăunător atunci când este înghițit. Pentru a preveni riscul de înghițire, MPM 86000CLP conține un aditiv (agent emetic) de protejare împotriva înghițirii.

Sfaturi pentru atelier

  • Asigurați-vă că mecanicii dvs. sunt familiarizați cu faptul că majoritatea mașinilor japoneze și coreene necesită un lichid de răcire special.
  • MPM 86000ALP și MPM 86000CLP sunt aceste lichide speciale. Acestea respectă standardul„JIS K 2234-2006 Clasa 2”.
    MPM 86000ALP este un antigel care încă trebuie diluat.
    MPM 86000CLP este un lichid de răcire „gata de utilizare” care protejează până la -37 ° Celsius împotriva înghețului.
  • lichidul de răcire trebuie să fie potrivit pentru tipurile de metale (fontă, aluminiu, magneziu etc.) în sistemul de răcire și blocul motor, în caz contrar, se va produce coroziune ireversibilă și, astfel, daune grave.
  • Nu amestecați niciodată diferite lichide de răcire.
  • Produsele de răcire/antigel (bază de etilenglicol) sunt foarte toxice! Păstrați-l întotdeauna în ambalajul original și niciodată într-o sticlă de apă potabilă.
  • Alegeți întotdeauna lichidul de răcire recomandat de producătorul auto.
  • Pe site-ul MPM www.mpmoil.nl) puteți vedea ușor și rapid ce lichid de răcire este recomandat pentru o anumită mașină.

Pentru întrebări:

Contactați asistența tehnică MPM

OEM News
MPM OEM Newsletter #2 - CS · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - DE · 716,64 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EL · 706,54 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EN · 993,39 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EN-UK · 1.003,96 KB
MPM OEM Newsletter #2 - FR · 717,92 KB
MPM OEM Newsletter #2 - HU · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - IT · 959,26 KB
MPM OEM Newsletter #2 - NL · 699,54 KB
MPM OEM Newsletter #2 - PL · 960,9 KB
MPM OEM Newsletter #2 - RO · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - SK · 1,44 MB
MPM OEM Newsletter #2 - SR · 965,71 KB
MPM OEM Newsletter #2 - UK · 953,46 KB

Noutăți MPM

MPM Sports

Mergeți la MPM Sports
Închidere