NOU! MPM 21000LV Brake Fluid Low Viscosity DOT 5.1 LV

Sistemele de frânare ale vehiculelor hibride și electrice necesită o nouă generație de lichide de frână. Motivul este faptul că aceste vehicule utilizează diferit sistemul de frânare în comparație cu vehiculele obișnuite, care au doar un motor cu combustie.

Primele modele hibrid încă utilizau DOT 4 sau chiar DOT 3. Dar sistemele de frânare au evoluat enorm în ultimii 20 de ani. Prin urmare, un lichid de frână DOT 5.1 cu viscozitate redusă este utilizat la noua generație de vehicule hibride și electrice, din prezent.

Am listat cele mai importante proprietăți ale noului MPM DOT 5.1 LV mai jos:

/assets/8c8a7f77-f21f-458f-a67c-73c4b9e7a9eb.png

21000LV BRAKE FLUID LOW VISCOSITY DOT 5.1 LV


Unități de împachetare:

NR. ART
VOLUM
PER UNITATE
PER PALET
21500LV
500 ML
12
-
21001LV
1 L
6
450
21005LV
5 L
4
112
21020LV
20 L
1
30
21060LV
60 L
1
6
21250LV
205 L
1
2
21999LV
1000 L
1
-


Protecție împotriva coroziunii

Acest lichid de frână este higroscopic, ceea ce înseamnă că atrage umezeala (cu excepția lichidelor de frână bazate pe silicon). Acesta poate intra, de exemplu, prin rezervorul din plastic pentru lichid de frână sau prin furtunurile frânelor. Prin urmare, lichidul de frână ar trebui schimbat o dată la 24 de luni. În special în cazul vehiculelor hibride și electrice, este esențială menținerea conductivității electrice la un nivel redus. Acestea utilizează mai puțin sistemul de frânare hidraulic, pentru că în majoritatea cazurilor frânarea se realizează cu ajutorul motorului electric, pentru recuperarea energiei. Acest lucru face sistemul de frânare mai susceptibil la coroziune.


Punct de fierbere ridicat

Cu toate că sistemul de frânare hidraulic este utilizat mai puțin, acesta este totuși supus unei presiuni considerabile în timpul utilizării. Vehiculele hibride și electrice au o greutate mai mare din cauza pachetului de baterii, iar în timpul frânării la viteză mare, acest lucru poate determina creșterea semnificativă a temperaturii. Prin urmare, este esențial ca lichidul de frână să aibă un punct de fierbere ridicat.


Vâscozitate redusă

DOT 5.1 LV are un nivel foarte redus de viscozitate, care-i permite să se miște rapid prin sistemul de frânare. Prin urmare, sistemul de frânare răspunde mai rapid, îmbunătățind astfel siguranța pe șosea.


Conductivitate electrică

DOT 5.1 LV are un nivel redus de conductivitate electrică. Din punctul de vedere al siguranței, acest lucru reduce pericolul în cazul unui accident sau al unui incendiu.


MPM 21000LV comparat cu MPM 21000

DOT 5.1 LV MPM, cu numărul de piesă 21000LV, depășește varianta normală a DOT 5.1 MPM, cu numărul de piesă 21000, în toate aspectele. Astfel, acest produs poate fi utilizat în toate situațiile în care era recomandată sau utilizată varianta clasică a lichidului de frână DOT 5.1.


Pentru întrebări:
Contactați asistența tehnică MPM.

Product News
Product News 21000LV_CZ · 788,94 KB
Product News 21000LV_DE · 755,7 KB
Product News 21000LV_EN · 720,4 KB
Product News 21000LV_GR · 821,74 KB
Product News 21000LV_ES · 755,12 KB
Product News 21000LV_FR · 677,05 KB
Product News 21000LV_HU · 702,65 KB
Product News 21000LV_IT · 673,6 KB
Product News 21000LV_NL · 676,12 KB
Product News 21000LV_PL · 828,68 KB
Product News 21000LV_RO · 819,85 KB
Product News 21000LV_SK · 797,55 KB
Product News 21000LV_SL · 696,38 KB
Product News 21000LV_SR · 788,9 KB
Product News 21000LV_SV · 678,63 KB
Product News 21000LV_UK · 888,65 KB

Noutăți MPM

MPM Sports

Mergeți la MPM Sports
Închidere