Uleiuri și lichide MPM pentru vehicule hibride și vehicule electrice

Odată cu creșterea numărului de vehicule hibride și electrice (EVs), motoarele și mecanismele de acționare devin tot mai complexe. Prin urmare, cerințele producătorilor în privința uleiului și a lichidelor devin tot mai exigente. MPM oferă acoperire completă cu uleiuri și lichide recomandate și aprobate (și pentru vehicule hibride și electrice).

Acestea sunt produse care îndeplinesc cerințele pe care producătorii de mașini le stabilesc pentru ele și includ cele mai recente vehicule hibride și electrice. Securitatea și calitatea sunt esențiale, indiferent de tipul de mașină.

/assets/2f3bdf7f-611d-4a16-80f5-c48888012628.png

Aplicațiile uleiurilor și fluidelor pentru vehiculele hibride și electrice

Motorul cu ardere internă
La motorul cu ardere internă din sistemele hibride, proprietățile de lubrifiere cu viscozitate redusă sunt importante. La urma urmei, motoarele cu ardere sunt încărcate puternic și adesea la temperaturi scăzute. Prin urmare, proprietățile de lubrifiere cu viscozitate scăzută sunt foarte importante. De exemplu, Toyota a făcut deja trecerea de la 0W-20 la 0W-16.

Transmisia pentru modelele hibride și electrice
Modelele hibride au transmisie (semi-) automată sau transmisie continuă variabilă (CVT) cu un interval de schimbare între 60,000 și 90,000 km. Acest lucru are importanță deoarece transmisia este mai puternic încărcată de cuplul ridicat al motorului electric.

Sisteme de răcire pentru acumulator
Temperatura optimă a acumulatorului pentru a maximiza durata de viață și capacitatea de utilizare este între 15 °C și 35 °C. La temperaturi mai scăzute, capacitatea disponibilă este redusă, iar la temperaturi prea ridicate provoacă deteriorarea acumulatorului.
Sistemul de răcire menține temperatura bateriei echilibrată. Pentru o durată de viață și o performanță optime a acumulatorului, au fost dezvoltate fluide de răcire specifice pentru a se potrivi tipului de sistem de răcire. Lichidele de răcire cu o conductivitate foarte scăzută sunt deseori alese pentru a preveni defecțiunile și din motive de siguranță. Producătorii de autovehicule recomandă deja 15 tipuri diferite de lichide de răcire.


Sisteme de frânare

Punt de fierbere
Cu toate că sistemul de frânare hidraulic este utilizat mai puțin, acesta este totuși supus unei presiuni considerabile în timpul utilizării. Vehiculele hibride și electrice au o greutate mărită datorită acumulatorului. Atunci când este combinat cu frânarea la viteze mari, acest lucru poate duce la creșterea semnificativă a temperaturilor. Prin urmare, este esențial ca lichidul de frână să aibă un punct de fierbere ridicat.

Conductivitate electrică
În cea mai recentă generație de vehicule hibride și electrice, se alege un lichid de frână cu conductivitate electrică scăzută. Din punctul de vedere al siguranței, acest lucru reduce pericolul în cazul unui accident sau al unui incendiu.

Viscozitatea
Este necesar un lichid de frână cu viscozitate scăzută pentru controlul rapid al sistemului de frânare.


Aditivi pentru combustibil și detergenți pentru sistemele hibride

Datorită încărcăturii neuniforme și a completării periodice a unităților hibride, contaminarea are loc mai rapid. Acest lucru se datorează faptului că, rulând în cicluri scurte, motorul nu se încălzește cu adevărat, ceea ce duce la contaminarea internă crescută a motorului (din cauza reziduurilor de combustibil și a umidității, printre altele). Spălarea motorului și aditivii de combustibil sunt remedii eficiente pentru a preveni contaminarea puternică a motorului cu ardere internă. Mașina rămâne în stare optimă mai mult timp deoarece probleme precum contaminarea puternică, respectiv reparațiile costisitoare pot fi evitate.

Căutați produsele recomandate de producătorul auto la www.mpmoil.com

/assets/10a7fe9c-4483-4f3c-ae83-be58b05a99f5.png

Rezumat lichide pentru vehicule electrice/hibride:

  • Motoarele și mecanismele de acționare devin tot mai complexe deoarece sunt din ce în ce mai curate și mai eficiente.
  • Deoarece motorul cu combustie internă este pornit la o turație mare, sarcina maximă este aplicată imediat (chiar și la temperaturi scăzute). Acest lucru necesită proprietăți excelente de lubrifiere ale uleiului și viscozitate scăzută.
  • Transmisiile sunt mai puternic încărcate la vehiculele hibride datorită cuplului mare al motorului electric. Prin urmare, producătorii recomandă intervale mai scurte între schimbarea uleiului de transmisie.
  • Sistemul de răcire menține temperatura bateriei echilibrată. În consecință, pentru durata de viață și performanța optime ale acumulatorului. Lichidul de răcire potrivit este esențial.
  • Pentru a preveni defecțiunile și din motive de siguranță, pentru vehiculele electrice și hibride sunt deseori recomandate lichidele de răcire specifice cu conductivitate foarte scăzută.
  • Sistemul de frânare răspunde mai rapid atunci când este utilizat un lichid de frână cu viscozitate scăzută. Datorită sarcinii mai mari impuse, se alege un lichid de frână cu un punct de fierbere ridicat.

Sfaturi pentru atelier:

  • În mod special vehiculele hibride și electrice trebuie să fie răcite corespunzător pentru a elimina căldura și pentru a garanta că motorul funcționează la o temperatură optimă.
  • Intervalul de service pentru transmisiile vehiculelor electrice și hibride este, de obicei, între 60,000 și 90,000 km.
  • Utilizarea uleiurilor și fluidelor corecte pentru motoare, transmisii, sisteme de răcire și frânare, conform recomandărilor producătorului auto.
  • Aditivii ajută la prevenirea contaminării puternice din cauza încărcării neuniforme în sistemele hibride.
  • Asigurați o acoperire completă cu uleiuri și lichide MPM aprobate de producătorul auto.

Pentru întrebări:
Contactați asistența tehnică MPM

OEM News
OEM Newsletter 15 - CS · 1,04 MB
OEM Newsletter 15 - DE · 2,42 MB
OEM Newsletter 15 - EL · 2,54 MB
OEM Newsletter 15 - EN · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - ES · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - FR · 950,25 KB
OEM Newsletter 15 - HU · 1,04 MB
OEM Newsletter 15 - IT · 1.019,5 KB
OEM Newsletter 15 - NL · 1,01 MB
OEM Newsletter 15 - PL · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - RO · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SK · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SL · 2,46 MB
OEM Newsletter 15 - SR · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SV · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - UK · 2,56 MB

Noutăți MPM

MPM Sports

Mergeți la MPM Sports
Închidere